Tarnowskie Góry - Oficjalny serwis informacyjny

Menu główne

Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.odpady.tarnowskiegory.pl

Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.odpady.tarnowskiegory.pl

Urząd Miejski w Tarnowskich Górach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach.

  • Data publikacji strony internetowej:
    2020-03-05.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:
    2021-11-05.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niespełnione wymagania

  • Nie wszystkie filmy posiadają napisy dla osób Głuchych. Jeżeli film z którym chcesz się zapoznać nie ma napisów, powiedz nam o tym a my postaramy się to jak najszybciej naprawić.

Powody braku spełaniania wymagań

  • Dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne, dokumenty utworzone w programach przeznaczonych do tworzenia prezentacji lub arkuszy kalkulacyjnych, opublikowane przed dniem 23 września 2018 roku są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
  • Brakuje nam czasu ale bardzo się staramy i ciągle uczymy się jak zapewnić dostępność.
  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
  • Filmy, które zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia:
2020-03-25.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji:
2024-03-25.

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Tomasz Trzcionkowski, dostepnosc_zabytki@tarnowskiegory.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48323933769. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli napotkasz jakiś problem z cyfrową dostępnością naszej strony internetowej, możesz się skontaktować ze mną. Nazywam się Sławomir Niesłony i możesz do mnie napisać na adres s.nieslony@tarnowskiegory.pl lub zadzwonić na numer telefonu +48 32 3933650.

Napisz do mnie z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej. Podaj swoje dane, to znaczy imię i nazwisko oraz sposób kontaktowania się z Tobą. Na przykład mejlowo lub telefonicznie. Oczywiście musisz wtedy podać adres mejlowy lub numer telefonu. Powiedz też dokładnie, na czym polega problem z dostępnością.

Możesz także zażądać dostępu alternatywnego, który jest dla Ciebie najwygodniejszy. Na przykład przeczytania niedostępnego pisma lub opisania zawartości filmu.

Postaramy się załatwić sprawę jak najszybciej, chociaż pamiętaj, że może to potrwać do 7 dni. Jeżeli sprawa okaże się trudna i dowiem się, że nie zdążę w tym czasie, poinformuję Cię o tym przed upłynięciem tych 7 dni. Poinformuję Cię, ile może potrwać zapewnienie dostępności cyfrowej. Może to potrwać do 2 miesięcy, ale nie dłużej.

Gdyby się okazało, że zapewnienie dostępności nie jest możliwe, zaproponuję Ci dostęp alternatywny. Wcześniej został on już opisany. Możesz się na to zgodzić lub nie.

Jeżeli zdarzy się, że odmówię Ci zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu, możesz złożyć skargę. W skardze opisz całą sytuację i wyślij ją do mojej instytucji.

Jeżeli to też nic nie da i wyczerpiesz te możliwości, możesz napisać do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Ratusz – Urząd Miejski w Tarnowskich Górach

Rynek 4
42-600 Tarnowskie Góry

Urząd Miejski w Tarnowskich Górach

Sienkiewicza 2
42-600

Aplikacje mobilne

brak

Dodatkowe informacje

  • Mamy przygotowane w tekście łatwym do czytania (ETR) takie usługi jak Mobilny Urzędnik, Rodzina 5 plus, segregacja śmieci, opis zadań Wydziału Ochrony Środowiska, oraz wyrobienie i odbiór dowodu osobistego.
  • Jesteśmy w trakcie aktualizacji informacji o naszej działalności w języku migowym (PJM).
  • Mamy też przygotowane podstawowe karty komunikacji.

Jeżeli masz potrzebę zawsze możesz zgłosić się po pomoc do Biura ds. Dostępności, Architektury Miejskiej i Opieki nad Zabytkami. Biuro jest w pokoju numer 10 w budynku z widną przy ulicy Sienkiewicza 2. Pracują tu koordynatorzy dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie.